Slow life

2009-11-10 | 12:21:56 | 1 Kommentarer

Kom hem från Destination Arbete för en liten stund sen.
Det gick riktigt jävla bra! Känner mig jättenöjd.
Fick en trevlig handläggare som heter Martin och vi planerade ganska mycket för mig.
Nästan hela nästa vecka och veckan efter det har jag kurser och föreläsningar
att gå på som verkar jätte intressanta. Och så får jag något viktigt att göra om
dagarna så jag känner mig duktig och kreativ. Yes!
Och man får gymma gratis på World Class också! Hehe, borde kanske pallra sig
dit? Känns gay själv dock.. Men varför inte!

Snart kommer Sara och Nicke på besök, vi ska äta piiizzza. Nam nam.
Jag var ju duktig och tog en promenix till DA och det tar ungefär 30-40 minuter
sammanlagt så pizza förtjänar jag väl! Kanske går lite mer senare.


Nu tänker jag ligga lågt. Och bara se på.
Bollen ligger inte hos mig längre.

Kommentarer:


Jess the Mess

2009-11-10 @ 19:32:58

Vart jobbar du? :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: