Shop 'til you drop

2009-11-12 | 15:45:11 | 2 Kommentarer

Sådärja, då har man varit på stan och bränt lite pengar. Haha.
Blev en hel del:

  • En bh
  • ett par trosor
  • ett par örhängen
  • ett parfym kit från Puma med parfym, body lotion och duschcreme
  • ett skjorta från H&M's killavdelning
  • hårfärg

Nu står jag mig från shoppningen ett tag hoppas jag, haha.
Gick ner till stan tillsammans med Niklas som skulle åka hem,
och jag träffade Tora som jag gick med ett tag :) Sen skulle hon hem
och då började jag spendera pengar :D När jag precis kommit hem
ringer min bror och vill att jag ska hänga med honom till stan.
Tvekade först men tänkte "äh vafan", så jag hängde med.
Kollade runt lite på killavdelningen och hittade en skitsnygg skjorta,
fanns massa snygga! Men köpte en svart och röd rutig :)
Fanns bara S och XL kvar så det fick bli S, även fast jag kanske
skulle velat ha M så den satt lite lösare, speciellt vid brösten haha, men aja :)

Nu sitter jag här och stinker vitlök och ska snart färga håret och bada.
Sen ska jag byta om till mina nya snygga underkläder (to die for!),
dom finaste jag äger! Trosorna kostade 80 kr men det var värt det :D
Tycker annars att ett par trosor inte borde kosta så mycket :P
Ikväll blir sista kvällen med Niklas innan han åker till Tyskland med DD imorgon.
Mysa gärnet!

Tror jag ska fråga om min lillasyster vill komma och sova hos mig ihelgen :)
Vi har pratat om det ganska länge men det blir aldrig av,
så hoppas hon kan i helgen :) Passar ju perfekt för mig,
när jag inte har någon Niklas och inte är pepp på att festa.
Saknar att umgås med min stora lillasyster, vi gör det allt för sällan.

Nu ska jag sitta här och nörda ett tag och sen färga håret,
det behövs!


Kommentarer:


ronja

2009-11-12 @ 19:21:58

ett skjorta från H&M's killavdelning he he he he:D

We like mänsskjortor!<3
Jess the Mess

2009-11-12 @ 22:59:28

Vi vill se bild på underkläderna Amanda! :P

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: