Regniga torsdag

2009-11-05 | 12:52:41 | 0 Kommentarer

Kom hem från pappa för några minuter sen. Har kollat på vilka kurser
jag borde läsa i vår. Kommit fram till en del och det känns skönt.
Ska söka ett par stycken men får se i vår vilka jag väljer att läsa.
Om jag läser 400 poäng läser jag på heltid och får då studiebidrag
men 1050 (fast dom ska höja det va?) känns inte så jättelockande.
Men kanske kan få ekonomiskt bistånd också. Får kolla upp det där.

Nu sitter jag här med en kopp te i micron och bebisspya på tröjärmen.
Tycker att vädret suger rätt rejält. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag.
Kanske storstäda mitt rum som jag har skjutit upp i flera veckor?
Niklas är påväg till Kristianstad för att mönstra. Han kommer hem imorgon.
Jag saknar honom redan. Men det är ju ett perfekt tillfälle för mig
att städa eftersom jag inte har så mycket annat för mig!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: