ready for those flashing lights

2009-11-12 | 19:47:31 | 0 Kommentarer

Oh, vi hade jättelite filmjölk hemma så nu blev jag sugen på mer :(
Med hallonsylt i :( Fast nu har jag hunnit bli mätt.

Hahaha Ronja kommenterade att jag hade skrivit "ett skjorta" xD
Jag är weeeeird! *går upp i falsett* Knasig I tell you!
Fick mig att tänka på Hulstfred förra året med Vicky,
jag råkade snubbla över en rot och skrek: ett rot!
Hahahaha. Och sen råkade jag säga ett sten tror jag det var.
Sen blev det att vi sa ett framför alla ord. Blev skitkeeeewl.
Åh vad jag saknar festivaaaaaal!

Snart ska jag knalla ner till spårvagnen.
Eller ja, om en halvtimme typ hehehe.
Måste köpa cigg innan också. Denna jävla skit!
Fast jag röker inte så mycket, inte egentligen.
Mest blir det när jag festar, vilket är typ, jämt.
Haha.

Damn in hell vad gott min parfym luktar! Kan inte sluta sniffa på mig själv,
nam nam nam nam nam


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: