Party

2009-11-20 | 17:28:23 | 1 Kommentarer

Ikväll blir det party! Först förfest hemma hos baby med DD och Eve och sen krogen!
NICE. DD och Niklas ska bjuda oss brudar på jäger som dom köpte i Tyskland :D
Ock¨så NICE. Sen ska alla vi sova hos Niklas och laga jättegod middag imorgon och
sen bio :D Trevligt :)

Har lite svårt att bestämma vad jag ska ha på mig. Hm. Får rota lite i
garderoben sen. Är sjukt taggad på ikväll, ska bli skitkul!

The Ugly Truth var för övrigt asbra! :D

Nu ska jag ta ett bad och sminka mig!
Sen ska vi äta grillspett och potatisgratäng, mmmm.
Fick lipsmacker läppglans, läppsyl och nagellack av mamma :D
Hade jämt det för några år sen. Sånnadär som luktar så gott.
Dom här luktar hallon&blåbär :D

Ha en bra kväll allihopa!


Kommentarer:


Jess the Mess

2009-11-22 @ 11:50:08

Hihi sånnadär lipsmackers hade jag oxå jämt förut ^^

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: