my love burns through everything

2009-11-08 | 17:30:08 | 0 Kommentarer

Då var ännu en helg avklarad. En väldigt lyckad helg!
Tjejmiddagen i fredags var jättemysig och efter det blev det Hugo.
Igår hade Supersonic Speedfreaks förfest på Hugo samt spelning,
så då drog jag, Sara, Nicke och Niklas dit. Det lönar sig att känna folk, haha :)
fick mat och öl och så var det 25 % i baren, under förfesten.
Sen åkte vi jag och Niklas hem till honom och hade det mysigt.

Nu sitter jag här och har ganska nyligen kommit hem från pappa.
Gick ut och gick med hela familjen och sen fikade vi.
Mysig fars dag helt enkelt.

Funderar på att ta ett bad snart, det är ju så skönt!
Och avkopplande.

Längtar tills Niklas kommer hem från sin farmor och farfar,
då ska jag ringa och säga hur mycket jag älskar honom!


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: