My heart is yours

2009-11-08 | 18:05:32 | 0 Kommentarer

Glömde ju skriva att jag och Niklas firade 14 hela månader igår :')
Vi firar det inte speciellt mycket nu när det har passerat ett år,
då blir det väl mer att man firar det när det har gått 1½ år och 2 år osv..
Men vi uppmärksammar det lite iallafall och är lite extra kärleksfulla
och jag vill markera varje månadsdag här i bloggen med ett inlägg
så jag kan gå tillbaka och kolla vad jag skrev varje månad och så :')
Tycker det är kul att läsa.

Och jag är väldigt förundrad över hur man kan vara lika kär,
om inte MER, efter 14 månader. Jag får fortfarande pirr i magen,
jag ler när jag tänker på honom (jag log när jag skrev det där),
han gör mig varm inombords bara genom att titta på mig
och jag kan inte tänka mig hur livet skulle se ut utan honom.
Alla borde få uppleva samma sak någon gång i sitt liv.
För det finns inget bättre.
Jag älskar att skriva ner dom här bubbliga känslorna
för då känns dom ännu mer och jag kan gå runt med
ett leende på läpparna hela kvällen.
Jag fokuserar på lyckan,
för kärleken övervinner allt.

I climbed up on his shoulders
And laughed until I cried.
The view and I collide,
To see this through his eyes.
We never looked so pretty,
Never seemed so real.
I let go of myself now,
And tell him how I feel.

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: