Missing my baby

2009-11-05 | 16:55:08 | 0 Kommentarer

Har inte blivit något städande.
Får göra det i sista sekunden imorgon innan tjejerna kommer, haha.
Sara ska sova här ikväll, och imorgon ska vi laga mat och baka inför tjejmiddagen
för Stalla :D Ska bli riktigt kul.

Jag saknar Niklas jättemycket,
bara för att jag vet att jag inte kan träffa honom ikväll.
Då blir saknaden ännu starkare liksom.
Och på natten känns det extra mycket,
för ingen har så trygga armar som Niklas har.
Och imorgon när han kommer hem ska ju jag
ha tjejmiddagen. Så får inte se honom förrens
lördag, snyft. Men då ska vi ha kul iallafall! :)
Först ska vi kolla på Nickes spelning och sen ska
vi på Supersonic Speedfreaks releasefest på Hugo.
För vi är bjudna, oh yes ;)
Dessutom firar vi 14 månader då också :)
14. Underbart.


Min snygga pojkvän. Finns ingen annan som kan få mig
att skratta när jag försöker vara sur, än Niklas.

Nu har jag badat, filat fötterna i ett fotbad, lockat håret
och målat naglarna så nu väntar jag bara på att Sara ska komma hem
från sin mormor :) Stalla kommer hem ikväll också,
kanske blir så att jag och Sara står där på perrongen
och överraskar! Vem vet!

Snart kommer mamma hem med en jobbarkompis,
dom ska ut och äta med några fler tjejer på jobbet.
Kanske borde snygga till lite här hemma.

Cherry


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: