Let's start a fire

2009-11-12 | 19:04:32 | 2 Kommentarer

Då var håret färgat. Skönt! Ser man normal ut igen hihi.
Min nya parfym luktar mumma! Är helt iordningfixad nu
och ska nog äta lite kvällsmat. Typ knäcke, haha.
Nya trosorna var en liten besvikelse, var inte alls lika snygga på.
Tycker jag iallafall. Men äääh :D Bh:n är ju snygg iallafall!
Gosh vad jag älskar underkläder. Jag är fan en riktigt girly-girl.
Men en killskjorta. Mahaha. Men jag ser girly ut ändå,
med lockat hår och strumpbyxor.

Vid halv 9 ska jag åka till baby. Han ska äta middag
med sin pappa, farmor och farfar först.
SEN kommer jag och hoppar i hans säng!
Ohh imorgon åker bajskorven, då blir jag ensam hest :(
Sara är ju bara med Nicke hela tiden, hon hatar mig.... :(
Hon ska sälja mig till trollen... Då kommer jag bo i skogen..
Och vara kall hela tiden.. Med smutsiga fötter.. Och inget täcke får jag...
Och Sara kommer kidnappa Ludde och elda upp honom på hennes gård..
Och sen äta honom, med tzatsiki till... Fan vad gott med tzatsiki
men det kan jag ju fetglömma... Kottar och barr kommer jag få äta...
Och jag kommer få en ny mamma :( Som slår mig.. Hårt!
Och drar mig i svansen, för ja , jag kommer få en svans :(
DUMMA SARA! :(

Det är iallafall bestämt att Julia kommer hit på lördag!
YEY. Då blir det ingen utgång med andra ord. Kanske inte imorgon heller.
Fan vad weird! En vit helg?! JAG?! Jag har nog blivit sjuk.

Hungrig är jag iallafall!
Så nu ska jag äta.

Kommentarer:


Kittie

2009-11-12 @ 22:55:23

Hahahhahahahahahahahahaha xD jag dör vad sjuk du är nuni! Klart jag aldrig skulle sälja dig till trollen mitt lilla hjärtegull <3
Jess the Mess

2009-11-12 @ 23:01:47

Ahw.. Inte grilla Ludde.. :P

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: