Jag vill ha en tant!

2009-11-16 | 13:28:04 | 1 Kommentarer

Jag fick världens knäppaste idé när jag stod på balkongen och rökte.
Såg en tant i fönstret, och fick världens lust att bara gå hem till nån random
tant och bara sitta och prata! Och äta bullar och dricka saft. Kolla på massa gamla foton
från 50-talet. Gud vad mysigt det vore! Men jag tror nog att tanterna skulle bli
ganska rädda om en främmande människa ville komma in och fika, haha!
Eller så blir dom jätteglada av lite sällskap :D Men nä.

Var på Destination Arbete förut och skrev CV. Gick riktigt bra. Var skitjobbigt att gå
upp tidigt, men det funkade. Träffade Drazen där också från min förra klass,
så pratade lite med honom :) Ska tillbaka imorgon igen, inte så pepp men det får gå.
På vägen hem lämnade jag in min ansökan till Kovux också. Heja mig.


Imorgon kommer baby hem, wiho! =D
Är nyfiken på att höra allt dom har haft för sig!
Hoppas dom har det bra :)

Känner mig lite frusen så ska ta ett bad med babyolja, så blir jag len som en babystjärt!
Sen ska jag bädda ner mig i sängen och se Toy Story 2 :)


Kommentarer:


Rasmus

2009-11-16 @ 16:03:16

hejaheja :'D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: