Jag kommer inte på någon rubrik hur mycker jag än tänker

2009-11-11 | 16:46:21 | 0 Kommentarer

Jag är happy girl idag för jag har fått in 3213 kr på mitt bankkort idag :D
Från soc *host host* Det firar jag med bio med Sara, Niklas och Nicke :D
Ska se Bröllopsfotografen kvart i 7. YEY :D Massa från Smala Sussie är ju med i
den och det är ju Ulf Malmros som har gjort den så jag kommer älska den no matter what!
Niklas och jag skulle egentligen gått ut och gått idag men det blev bio istället :D
Får la gå ut och gå imorgon.
Nu är jag hungrig. Ska nog ta lite Finn Crispssssss från Niklas köksskåp hihihi.

Jag har blivit beroende av Café World på Facebook.
Tusan också!

Just ja! Svar till Jess:
Jag jobbar inte någonstans, Destination Arbete
är till för att hjälpa en göra upp en plan och man får gå kurser
och på föreläsningar som hjälper en i jobbsökandet :)
Bra skit! Än så länge, höhö

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: