I adore you

2009-11-16 | 21:42:18 | 0 Kommentarer

Är på ett riktigt bra humör! Längtar tills imorgoooooon.
Ska bli så himla skönt att få sova med min man igen :) Har saknat
att ha min stora klump bredvid mig i sängen. Hihi. Varmt och mysigt.
Haha åh jag är sådär gosigt kär! Nu när jag inte har träffat
honom på flera dagar och inte har hört hans röst
känns liksom kärleken ännu starkare och jag inser
att jag verkligen inte kan tänka mig ett liv utan honom.
Det är nyttigt att få sakna varandra då och då :)
Men inte för ofta för då blir jag för saknig, hihi.



Funderar på vad jag ska göra resten av kvällen,
vill bada men har redan gjort det idag så jag behöver ju
egentligen inte. Ska nog sitta här ett tag till och lyssna på härlig musik
och sen krypa ner i mina stora sköna säng och tänka att imorgon
vid den här tiden är jag med min kärlek.
Det pirrar i hela kroppen när jag tänker på det.
Oh, sweet life.

Blev jättesugen på iskallt vatten!
Ska gå och hämta en kanna och pöla i mig!


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: