Holy moly

2009-11-25 | 13:10:42 | 0 Kommentarer

Sitter hemma hos baby och har precis ätit Snickerstårta :D
Som jag köpte för fem spänn på Willys i Hageby igår.
Herregud säger jag bara.. De hade tydligen invigning igår,
och det var det töntigaste jag varit med om!
Ni vet hela den där grejen med kravallstängsel, klippa band och nedräkning..
Iallafall, Sara och jag åkte dit för att kolla lite men var även ute
efter tårtan och besticken som kostade en krona styck..
Folk var som gamar över den där jävla tårtan!!!
Alla SPRANG in när dom klippte bandet, och man blev mosad som fan.
Sara kom in först men gav upp hoppet om tårtan
så fort hon såg folksamlingen som SLOGS om tårtorna!
Men tack vare att 99% av dom var dumma i huvudet och inte kunde läsa
att det stod MAX EN PER HUSHÅLL, så blev flera av dom av med
överskottet av tårtorna dom hade roffat åt sig så jag bad bara tjejen i kassan
att få en av dom som hon hade bredvid sig :D
Och så köpte jag såklart dom billiga besticken, 6 gafflar, 6 skedar, 6 knivar
och 6 teskedar :) Bra när man flyttar hemifrån!
Fick min julklappspeng av farmor när vi var ute och åt igår,
thaimat igen :D

Så jag shoppade upp det mesta:
  • en mascara
  • en tröja
  • en ring till näsan
  • hårspray
  • och bestick som sagt
Åkte hem till baby igårkväll som var sjukling,
så hade med mig lasagne och även tårtan :)
Det uppskattades :D
Ska snart åka in til stan och träffa Sara.
Arbetsförmedlingen och sen posta brev på Soc.

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: