Help me breathe, help me sleep

2009-11-15 | 22:34:10 | 1 Kommentarer

Hamnade visst här igen istället för att fortsätta se på Heartbreak Hotel.
Men i början är den så tragisk på något sätt att det smittar av sig så
jag blir deppig. Så jag satte mig här istället och kollade igenom gamla bilder.
Men ska nog sova snart. Känner mig ledsen och ensam. Men ska försöka
att inte göra det :) Bara det att jag har så många tankar och vill att Niklas
ska vara hemma så jag kan berätta vad jag tänker, han är världens bästa
lyssnare. jag ältar det förflutna och oroar mig för framtiden. Jag kan aldrig
leva i nuet. Varför är det så? Vill att Niklas ska vara hemma så han kan
få mig att må bättre. Och hjälpa mig att leva i nuet. För det här
är tröttsamt.

Minns för nästan två år sen (gud vad tiden går snabbt!),
när Niklas nyligen hade fått min msn av Isak.
Efter att bara ha pratat gånger, kunde vi berätta
det jobbigaste vi bar på för varandra. Jag blev förvånad
av mig själv som kunde berätta något så personligt
till någon ny. Jag minns hur jag satt inne i badrummet
och hade en sån sympati för det han berättade för mig,
och att jag kände en samhörighet till honom. Jag minns när
han berättade att jag var den som visste mest om honom,
och det kändes bra att höra, eftersom jag hade blottat mig så mycket.
Jag visste det inte då, men jag hade mött min själsfrände.


Gammal bild, gamla minnen.

Nu ska jag borsta tänderna och sen gå och lägga mig
och drömma om mannen i mitt liv.
God natt

Kommentarer:


Jess the Mess

2009-11-16 @ 17:50:35

Ahw, blir bubblig när jag läser detdär sista om dig och Niklas :) <3

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: