Halloween

2009-11-02 | 12:54:04 | 3 Kommentarer

Då var Halloween över. Lite tråkigt sådär!
Hade iallafall världens bästa Halloween :)
Först åkte jag hem till Sara och gjorde mig iordning med henne och Nicke.
Sen åkte vi till Niklas och förfestade :) Alex var också där men
gick inte in för utklädnaden lika myket som vi andra :D
Eve och DD skulle också vart med som vanligt, men dom ville inte lämna Malin
ensam och det förstår man ju :) Det går fler tåg!
Det blev iallafall Hugo som vanligt och där träffade man allt folk,
det var sjukt kul!


Nicke var Eric Draven från The Crow och Sara var min zombietärna :D

Baby var dödskalle. Han var så söt när han stod och sminkade sig med vårt
teatersmink och mitt vanliga smink :') Såg ut som en liten kille som
lånat sin mammas smink när han stod där och höll på med alla penslar, haha!

Jag som zombiebrud!


Vi på spårvagnen :)


Nicke, Alex och Sara :)

Vi fick jättemånga komplimanger av både personal och gäster :D
Vi gick verkligen in för det! Så jävla kul alltså!
Vi pratade om att vi måste fixa en fest med skräcktema :D


Kommentarer:


2009-11-02 @ 16:14:56

åh fest med skräcktema eller maskerad i allmänhet är jag fett på, jag kommer direkt!!!
Anonym

2009-11-03 @ 14:51:15

varför fick inte malin komma då?

hade ni kul sen då?! :)
Cherry

2009-11-03 @ 15:10:56

Det handalde inte om att "ingen fick komma", det var bara så att Niklas hade pratat med sin pappa och bestämt att bara bjuda ett par stycken: jag, sara, nicke, dd, eve och alex :) Vi som brukar festa liksom. Och då bestämde han att inte bjuda ens en person till, eftersom det skulle leda till 10 till :P och mycket riktigt så var det inte bara malin som frågade, utan även Eve om hennes chaufför fick komma, bränna, dennis osv :P det hela blev värsta dramatiskt och Malin tog åt sig mer än vad hon behövde för det var ingen personligt men det löste sig sen :) Ja vi hade askul!! vad gjorde du sen då?

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: