Lista

2009-11-26 | 20:22:13 | 0 Kommentarer

 

Vad heter du: Amanda Ekman

Låt som när du är ledsen sörjer till? Hm, det varierar. Just nu skulle det väl vara Someone new med Eskobar eller Possibility med Lykke Li

Vem behöver du mest just nu: Nuniiiii!

Vad tror folk om dig? Oj, svår fråga. Det beror nog på i vilken situation dom träffar mig.

Stämmer det?  -

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon och mina läppar. Om du frågar Niklas: min röv! haha :D

Vad säger du för att imponera på någon? Något jävligt rolig!

Hur imponerar man på dig? Jag imponeras av folk som man kan diskutera saker med, som vågar ha sina egna åsikter. Jag tycker om att lyssna på folk, så helt enkel folk som har saker att säga.

Brukar du skratta för dig själv? Ja!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Jaa län :D"

Var bor du? Norrköping

Trivs du där: Ja absolut.

Äger du några converse: Ja

Sprit, cider, vin eller öl: Öl!

Brukar du bli för full: Haha, ehm, ja!

Vad har du för mobil operatör: 3

Är du allergisk i mot något: Njet

Har du haft sex idag: Yes sir

Nästa mål i ditt liv: Börja plugga. Flytta hemifrån.

Hur svarar du i mobilen: "Aa hallå?"

Vem ringde du senast? Papi

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Det var Niklas och vi pratade om att jag hade glömt mitt busskort hos honom, så fick planka, ehehe.

Antal timmar sömn inatt: 7 kanske.

Sov du ensam: Nej, med Niklas

Brukar du komma i tid: Ja, är faktiskt ganska bra på det! Antingen kommer jag i tid eller inte alls haha

När mår du bra: När jag är med folk som får mig att må bra, min familj, min pojkvän och mina vänner.

När blev du fotad senast: Vet ej

Hur känner du dig nu: Hungriiiiig

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Jag är tåflörtarN! Älskar att slingra runt mina fötter runt Niklas fötter :D Om dom är varma!

Vad saknar du: Mina systrar

Hade du en bra kväll igår: Ja, var ju med Niklas :)

Favorit dryck på morgonen: Absolut inte mjölk. Kan inte dricka det på morgonen. Fast börjar bli bättre.
Så typ Oboy eller juice

Rakar du benen: Japp :)

När brukar du oftast gå och lägga dig: mellan 11 och 12 på kvällen kanske, om det inte är helg.

Är du blyg? I vissa sammanhang. Men oftast raka motsatsen :D

Sysslar du med någon idrott: Inte för tillfället.

Vill du hellre ha mail än brev: Hellre brev!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, faktiskt.

Har du spytt offentligt: Hugos uteservering *host host*

Är du nöjd med ditt liv: Ja, förutom att jag vill börja skolan så jag kan flytta hemifrån
och göra något vettigt om dagarna.

Är du bortskämd: Nej det tycker jag inte.

Vad gör du i morgon: Först kurs, sen får jag se.

Vad är det värsta du vet? Haha finns mycket jag kan klaga på. Men kan nöja mig med att säga att det värsta jag vet är hajar och vattendjur överhuvudtaget.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Det varierar. Ibland mycket, ibland lite.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Jag vet inte, kan inte komma på någon just nu faktiskt.

Vad längtar du till? Julafton!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Absolut!

Vad använder du för shampoo? Vi har jämt jättemycket schampo hemma, olika märken. Just nu använder jag
Dove. Luktar himmelskt!

En speciell dag du minns: 24 juni 2008. En underbar, pirrig dag.

Hur gammal är du: 19

Tycker du om någon just nu: Tycker om många!

Om fem månader: Läser jag upp Svenska B och har förhoppningsvis jobb eller praktikplats

Du samlar på: Marilyn Monroe-saker

Gröna eller röda äppeln: Röda, sura!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ringer nog inte någon

Gillar du golf: Minigolf isåfall

Vilken tid gick du upp idag: Kvart i 8.

Har du sovit i din egna säng inatt: Nej, i Niklas säng

Har du strumpor på dig nu: Ja

Är det okej att gråta: Absolut. Jag gråter ofta, är värsta cry-babyn haha.

När grät du senast: Igår :P

Bär du glasögon eller linser: Nä. Har glasögon eftersom jag är närsynt som jag ska ha när jag ser på tv
tex, men ser mycket bättre nu så använder dom inte.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Verkligen inte, haha.

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Det är olika.

Har du piercing: Yepp

Vill du gifta dig: Ja, men verkligen INTE i kyrkan! Usch får panik av tanken.

Vill du ha barn: Ja!

Solar du ofta: Nae, ibland.

Är du bra på att laga mat: Den bästa

Är du flygrädd: Nae

Hur vig är du: Är rätt vig faktiskt! Tack vare dansen hehe ;)

Är du musikalisk? Hehe ehm, har inte direkt utvecklat min musikaliska sida så vet inte!

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller cola.

Tror du på ett liv efter döden: jag vet faktiskt inte.

Tycker du om sushi: Har aldrig smakat, men vill!

Vad äter du helst när du ser på film: Godis eller chips

Har du tandläkarskräck: Verkligen inte! :D Mamma är tandsköterska på käkkirurgen lixxx.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska!

Vilken ögonfärg har du: Blågrå

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Nepp

Röker du: Yes

Hur ofta tränar/motionerar du: Försöker gå ut och gå ofta.

Senaste låt du hörde: Nån random på radion i köket



Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: