Don't worry baby

2009-11-23 | 11:23:02 | 2 Kommentarer

På något sätt råkade jag sträcka nacken när jag upp imorse. Haha fail.
Fast inte så allvarligt dock, gör bara lite ont när jag vrider på huvudet.
Ska göra lite kroketter nu och en sallad. Hungriiig.
Sen ska jag pallra mig bort till DA. Skönt att det bara är en timme idag.
Men ändå lite surt att det ligger en bit bort och jag inte har så mycket väl
än att gå. Men då får jag lite motion också så det är ju bra.

Har ingen rolig vecka framför mig. Tisdag-fredag har jag kurser på DA,
alla är från 9 till 12. Vilket betyder tidiga morgnar. Usch. Men är bara
att ta mig i kragen och gå dit.

Kommentarer:


2009-11-23 @ 14:12:04

Nej, det är inte det att jag är rädd för att folk ska tro att jag överdriver, det kan ju ingen utom en själv veta egentligen ;) men jag är själv medveten om att när jag blir för ivrig så kan det lätt bli så att jag överdriver för att jag vill visa hur mycket det betyder, och jag vill inte att det ska bli en "lögn"..

Det är jättehärligt med kärleksförklaringar!! :D men blir så himla glad! men ibland är det svårt att förklara en så stark känsla så det blir helt ärligt.. om du förstår, men ska jobba på det:D det är himla kul att gå tillbaks och läsa sen hur man kände då osv!

2009-11-23 @ 14:15:56

och man blir glad av att läsa din blogg med med alla dina små kärleksryck :D hihi

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: