:D

2009-11-03 | 16:12:42 | 2 Kommentarer

Nu är jag på ett såntdär riktigt bra humör igen!
Det blev ingen kopp te och ingen Stuart Little men tror jag tar
med den till Sara! Och teet ska jag nog fixa snart.
Jag är bra så peppad, även fast det blir lite jobbigt att inte
ha något jobb. Men den 6 januari om jag inte minns fel börjar jag ju plugga,
och det är inte långt tills dess. Ska till pappa i helgen för att få lite
hjälp med vilka ämnen jag bör lösa upp osv :)

Men just nu gör det ingenting att jag känner mig som en stor börda
genom att bara gå hemma, för allting annat är så himla bra :)
Längtar ihjäl mig efter min bästa vän! Vi ska nog äta på Max
och prata massa skit, me like!

Och dessutom kommer Stalla hem på tordag,
och eftersom hon fyller år snart så ska hon bli firad på fredag!!!
PEPP! Jag och Tora smider lite planer på msn,
ska prata om det med Sara sen och sen ringer vi till Stalla
och berättar vad vi har tänkt! :D PEPP!
Saknar den filuren jättemycket.

Och på lördag blir det party igen med Sara, Nicke och Niklas :D
Också pepp!

Saknar min man nu också, bara för att han är så söt
och för att det luktar av hans pomada överallts. mums <3 hihi nuni

♠ Guns N' Niklas säger:

 

jag känner någon som saknar dig :$

hihi nunison <3

Nej nu måste jag fortsätta sminka mig,
har så roligt med Niklas på msn bara ;D
Haha vilka nötter.

Ciao!


Kommentarer:


Kittie

2009-11-04 @ 19:22:40

kanske beror på att inga mer bilder var sparade på Nickes dator och jag orkade inte hålla på med det :)
Kittie

2009-11-05 @ 15:06:14

som jag sa, jag orkade inte hålla på med att spara och så på Nickes dator! Men jag har sparat dem på min nu och ska lägga upp ALLA bilder inom kort så Missy blir nöjd!!!!!! :@;)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: