Bang bang

2009-11-03 | 14:13:13 | 0 Kommentarer

Min förkylning börjar gå över. Vilket är bra, för då kan jag snart ta spruta mot
svininfluensan. Är ju inte jättepepp på spruta, men ska iallafall ta den.
Vill vara förberedd när nästa epidemi kommer och min mamma har tagit den och
ingen dödlig bieffekt har drabbat henne, eller någon annan jag känner, så det är
bara att spruta på. Haha.

Jag ska nog bada nu och sen lägga mig i sängen med en kopp te.
Ikväll ska jag träffa Sara, äntligen! Får passa på när ingen av oss
är med våra pojkvänner, haha. Vi som brukade ses någon gång varje dag,
ses jättesällan nu för tiden! Kanske för att hennes pojkvän bor i Finspång
och att hon pga det inte kommer hem på dagarna och kan träffas,
utan hon stannar kvar där några dagar. Men ikväll får jag hem henne :D


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: