-

2009-11-23 | 14:37:36 | 3 Kommentarer

Då var man hemma igen :) Har fortfarande ont i nacken, blä.
Var faktiskt riktigt intressant, kursen handlade om privatekonomi.
Om folk som sätter sig i stora skulder osv och lite tips på hur man kan
sköta sin ekonomi osv :) Bra info helt enkelt!
Gjorde mig lite mer pepp på imorgon, då vi ska skriva personligt brev
till jobbansökningar.

Herregud det börjar ju redan bli mörkt, måste gå och tända lite.
När jag gick till DA förut fick jag en liten chock när jag insåg att
nästa vecka är det DECEMBER. Varför går just hösten så snabbt?
Weird. Ser iallafall fram emot julen :D Åh vad jag älskar't.
Måste baka lussekatter med baby i år igen :D

Nu ska jag ta lite mellis (älskar det ordet)
och sätta mig framför tv:n.
När Martin kommer hem från skolan, vilket är snart,
ska vi se Män som hatar kvinnor.
Såg aldrig den igår :)

Mmmm, LDB lotion luktar så gott.
Sitter i som en parfym. Gottigt.

Kommentarer:


Anonym

2009-11-23 @ 14:42:56

hehe ja den är säkert bra, men kan tänka mig att man blir besviken, pågrund av alla förväntningar man har på filmen.. jag har typ sätt några små klipp och bara dom får mig att skämmas över "bella och edward" rejält.. kirsten är ju rutten som skådis, absolut inte rätt tjej.. men men :D ska bli nice o se den :]



och tack så mycket :]

2009-11-23 @ 17:43:44

ja man blir jätteglad:D Ja det är riktigt häftigt faktiskt! praktiskt också hihi :D annars skulle det bli massor över som inte fick någon haha.. och det är så härligt när det känns rätt liksom :):):)
Anonym

2009-11-23 @ 19:27:31

haha, tss det är säkert duuuuuu ;]

du skyllde ifrån dig fööööörst :]

iförsig läser ju inte alla dom min blogg, så den teorin gick bort, det är säkert ronja som är snorkletar-ronny, eller min bock, han gör skit skumma saker i sömnen ahahah :D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: