Torsdag som känns som lördag

2009-05-21 | 21:43:53 | 2 Kommentarer

Sitter och pratar med Tora på msn och blir bara mer och mer pepp!
utgång på lördag och som vanligt förfest hos Stalla. alltid dom bästa :)
oh kan det inte bli lördag snart eller!
ska förmodligen fixa dricka imorgon, vet inte än haha.

imorgon ska jag, mamma och mormor gå på stan och kolla presenter till mig, yey!
snart bara en vecka kvar!!! :D :D
och ska prova en jättefin klänning på Lindex,
fick hem rabatt, valfri klänning för 199 :- den kostar normalt 399:-
så blir ju halva priset :)

mamma köpte pepsi åt mig förut, nam nam :)
vet inte riktigt vad jag ska göra nu, Niklas skatar så blir inget sova ihop inatt buhu.
och han skulle hitta på något med sin pappa imorgon och jag ska ju på stan, så :)
ska träffas imorgon iallafall :)
åh han är så bäst och mysig.
jag blir fortfarande lika pirrig i magen när han håller mig tätt intill på natten.
och när vi ligger i sängen och asgarvar åt varandra
och när han viskar att han älskar mig mest i hela världen.
jag älskar varenda kärleksbrev jag får, som jag lägger i mitt skrin
som jag har alla hans kärleksbevis i.
jag kan inte låta bli att le när han säger att jag är så vacker,
fast jag är osminkad och känner mig jätteful.
jag älskar när han håller om mig och pussar mig på ryggen
och smeker mitt hår.
jag älskar att han lägger sig bredvid mig och håller om mig
när jag gråter till ett sorgligt Grey's anatomy avsnitt.
jag älskar allting.

hoho jag blir så sentimental när jag är ifrån honom.
nu ska jag hämta ett glas pepsi

Cherry

Kommentarer:


Niklas

2009-05-21 @ 23:07:16

Älskar dig min räka!
Rasmus

2009-05-21 @ 23:40:08

jag är så grymt avensjuk på dej : c

var är den som ska hålla om mig, om nätterna, säga att jag faktiskt betyder något, värma mig, när jag är kall.



sötungar är ni! och fortsätt med det :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: