Söndag igen.

2009-05-10 | 15:58:59 | 0 Kommentarer

Filmkväll som sagt igår, riktigt trevligt! :)
vid 7 gick jag och Sara till Stalla och sen vidare till Video West för att hyra film.
blev skräckfilmen Solstice som var skitbra!
Innan vi såg filmen satt vi ute på balkongen ett par timmar och
drack vin och rökte. även lite folköl och smultronpuss, en slags cider.
satt och skrattade åt allt och ingenting och snackade lite skit :)
sen blev det kallt och mörkt och dags för skräckis.
gud vad vi skrev och hoppade!  riktigt creepy.
vid halv 2 kom pappa och skjutsade hem Stalla till sig och mig till Niklas :)
bra att ha en pappa som kör taxi ;)
kom hem till baby och hade det jättemysigt :)

Nu sitter jag hemma och Niklas repar.
borde plugga, men skjuter nog upp det som vanligt.
kanske ska göra lite tjejgrejer, som att sminka mig och göra någon fin frisyr.
jag är extremt tjejig och älskar allt sånt :)
bra tidsfördriv!
om mindre än en månad är det bal, gissa om jag längtar!
kanske ska prova min bal-outfit och student-outfit! :)
har inte provat allt på samma gång än.



Idag är det One Tree Hill, me like :)
Nu ska jag vara tjejig och längta tills Niklas kommer!
eller om jag ska åka till honom, får se.

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: