Silver lake

2009-05-14 | 19:40:18 | 0 Kommentarer

Fail på mig som sket i att gå till skolan imorse haha.
åkte hem till Sara och sov istället. men skulle ändå inte klarat filosofiprovet alltså.
så får göra det nästa vecka. då jävlar!
men vi gjorde iallafall historiaprovet vid 3! :) och det gick nog bra.
skrev 10 sidor så det borde väl räcka haha.

Skönt med fredag imorgon iallafall. och slutar tydligen vid lunch, yey.
och är rätt slapp dag i övrigt. gjorde precis klart debattartikeln också.
nu väntar jag på att Martin ska duscha klart så jag kan få bada.
han lyssnar på Volbeat på högsta volym, så han stör min musik!
blir nog att åka till Niklas sen, skulle egentligen varit hos mig men tycker
bättre om att vara hos honom :)
semifinal två i ESC också! hoho

Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: