Shopping

2009-05-22 | 13:45:31 | 3 Kommentarer

Puh, kom precis hem från stan med mormor och mamma.
har sprungit runt i tre timmar så nu är jag trött.

Blev en massa saker:

  • en klänning (födelsedagspresent)
  • ett par jeans
  • en rakhyver (äntligen slipper jag engångsrakhyvlar!)
  • två krämer (present)
  • en väska till bal och student (present)
  • en plånbok (present)
  • leggins


klänning från Lindex, 399:- fick den dock ör 150 :D


Hudlotion från Yves Rocher, 94:- men halva pga mamma är medlem :)


Hudlotion från Yves Rocher, 82, men halva pga mamma är medlem :)

krämerna är verkligen jättebra och luktar skitgott! rekommenderar dom!
doften sitter i som parfym och man blir superlen (Y)

sen ska jag även få två set med porslin och två set med glas (sammanlagt 12 st)
grymt snyggt! porslinet är vitt med svarta detaljer :)
fast vi orkade inte bära hem det för vi var så trötta haha.

rakhyveln vara bara en slump att jag fick, frågade mamma om jag kunde få den.
men då sa hon nej. så då fick jag den av mormor :'>
haha mormor är så snäll <3
och vi köpte flour med, Flux som min tandläkare tipsa om :)
och shampo, balsam och duschetvål från apoteket som luktade asgott,
jag är bra på att tjata till mig haha.
fast med det behövde jag inte tjata :D

ajfan jag slog precis i armhelvetet i dörrhandtagsfittan!!! :@
sådär nu känns det lite bättre!
jag lät som en man när jag skrek för övrigt.


Kommentarer:


Rasmus

2009-05-22 @ 14:00:59

nåh :) shopping blir man lycklig av!
Kittie

2009-05-23 @ 16:54:28

sv: din jävel du budade ju inte på dig själv! Wasmus var bättre än dig och budade 50 kr :D



Allihopa som läser det här, jag säljer Amanda på min blogg! Buda buda buda! www.Kittiecoldhart.blogg.se (eller för er som är smarta klicka på länken här under så slipper ni klippa & klistra)!
Kittie

2009-05-23 @ 16:55:20

oj, det var visst jag som blev dum, haha xD det blev en länk av sig själv! stupid me :D

puss

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: