Pluggnörd

2009-05-18 | 21:59:03 | 1 Kommentarer

Sitter här med en massa idominsalva på läpparna. OBS inte för att jag tycker det är snyggt haha.
torra läppar gör ont :(

har precis gjort klart mitt psykologiarbete, puh! fick med 4 eller fem olika perspektiv,
minns inte hur många jag gjorde i skolan. yey me!
så det ska redovisas imorgon.
kort dag imorgon, men sen Ung idag. fast jag kan inte gå på det eftersom jag ska jobba.
får säkert ändå jobba hemma så det är lugnt.
påtal om jobbet, i lördags var det en kille i 25-års åldern som frågade om jag dansade.
jag sa att jag har gjort det men att jag inte gör det längre. trodde han frågade för att han kände igen mig eller något.
men så säger han: aha vad synd, jag letar nämligen efter någon att dansa med.
hahaha, kände mig lite obekväm där i kassan! vad svarar man på det liksom? :P

på lördag blir det Hugo för hela slanten eftersom Markus Krunegård ska vara DJ!
hoppas han är värsta ego och spelar sina egna låtar hihi.

Kommentarer:


Kittie

2009-05-18 @ 23:23:39

Bra Nuni! :D

Så du menar att jag måste gå helt själv till den där lektionen och vara med de där konstiga människorna? jag tappar ju hjärnceller så fort jag kommer in i rummet fan! :'(

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: