Plugghäst for life

2009-05-12 | 19:46:50 | 0 Kommentarer

Nu har jag pluggat religion, historia, psykologi och ung idag :) lite av varje helt enkelt! great.
ska försöka bli klar med historian idag iallafall. har prov på torsdag och man får ha med sig anteckningar,
vilket underlättar en hel del! dock inte datorskrivna, så skriver av från wikipedia om Kalla kriget som vi då har prov på :)

Nu tog jag liten paus eftersom jag har kramp i handen :P
ska till baby ikväll. lite knäppt att det är jag som vill att vi ska sova hos honom,
när jag har sovmorgon till halv 1 imorgon, och han måste vara på skolan 7:40,
vilket innebär att vi tar spårvagnen 7:10 vilket i sin tur innebär att vi går hemifrån honom 7:00.
hahaha yey! men anledningarna är att han har skönare säng och att jag måste plugga imorgon innan skolan!
måste göra en debattartikel. och sen är det GB-fotografering imorgon, någongång mellan 10:15-12 ska man vara där.
såntdär avslutningsfoto på var och en och sen ska klassen skriva om en. fast vi tjejer ska skriva om varandra.

Provet gick bra förut, vilket känns skönt.
en sak att bocka av.

Ikväll 21:00 sitter jag bänkad framför tv:n och håller tummarna för Marlena!
Eurovision-kval. oh I'm such a nerd and I love it! :D
har alltid gjort och kommer alltid att göra :)

nu ska jag återgå till pluggandet, ciao!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: