Min födelsedag!

2009-05-31 | 12:44:59 | 2 Kommentarer

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag?
Nej det är ingen vanlig dag för det är Amandas födelsedag
HURRA HURRA HURRA!

så var dagen här, som jag väntat på i 364 dagar.
min födelsedag.
jag älskar ju att fylla år, om nu någon har undgått detta.
fick ett jättelyckat födelsedagsfirande igår med mina vänner,
och i eftermiiddag kommer släkten,
och ikväll ska jag äntligen få träffa min älskling
som spenderat helgen i Malmö och spelat in en demo.

Blev väckt 9:20 imorse med sång, presenter och frukost på sängen.
mycket mysigt, dock lite segt
med tanke på att jag kom hem efter 3 inatt och somnade kanske vid 4..
men what the hell, jag fyller år!

update om gårdagen kommer så småningom.
bilder ska jag få tag på också.

Nu ska jag njuta av MIN dag och det superfina vädret!

Ha det fint

Kommentarer:


Rasmus

2009-05-31 @ 13:18:56

ofta du bloggar på din födelsedag :O SUP KVINNA! XD du har inte tid med datorn ;P
Kittie

2009-05-31 @ 13:23:07

Grattis nuni!

Hoppas du får en fin dag <3

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: