Lovely day

2009-05-26 | 19:38:34 | 2 Kommentarer

Mycket trevig dag idag.
underbart väder och underbara vänner.
fika och kubb i vasaparken, vår lärare hade med sig massa fika också
så blev dubbelt eftersom vi hade med själva mohaha.
var bara 6 pers eftersom dom andra var för lata ^^ för att spela kubb liksom, haha.
sen dök den försvunne Hadis upp också.

När vi var klara i parken gick jag, Sara och Stalla på stan ett tag.
köpte ett assnyggt läppstigt, mörkt rött, precis som jag har letat efter.
följde med Sara och hennes mamma till maxi sen också,
och Sara köpte snyggisskor. provade ett snyggt linne som jag nog ska köpa.

Nu ska jag bada och packa in håret osv.
sen måste jag plugga, betygen sätts på måndag och jag har en del kvar att göra!
jobba järnet liksom.
gud vad jag längtar tills studentveckan! festa varje dag liksom.
nästa onsdag är det mösspåtagning, åh åh åh.


provade min underbara klänning som är en födelsedagspresent.
den var lite trasig så mormor fixade :)
oh I love it!

nu hoppar jag i badet!


Kommentarer:


Rasmus

2009-05-26 @ 21:36:58

jätte fin klänning! :) jätte söt ju! :*
Cherry

2009-05-26 @ 22:06:31

hihi tack Wasmus! :D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: