Jobbartjejen

2009-05-19 | 22:38:10 | 1 Kommentarer

Pust. kom hem från jobbet för en halvtimme sen.
är sjukt trött. men det gick faktiskt jättebra idag!
och var roligt, träffade schysst folk som jag aldrig träffat förut,
hade några att prata med och lärde känna lite :)

mamma, mormor och martin kom och handla hehe.
gav dom fetaste rabatten! haha skoja såklart.

nu borde jag plugga, men ska läsa lite filosofi sen i sängen.
och jag ska redovisa om Marilyn Monroe på svenskan imorgon bestämde jag,
eftersom det är något jag kan mycket om.

kom precis på att mamma köpte hallonsorbet!!
min favoritglass! så det ska jag svulla i mig nu,
sen lägga mig i ett varmt bad och slappna av med en inpaclning.

buhu saknar min bebi, men kan inte sova ihop för jag jobbade så sent och måste
plugga nu och imorgon bitti :(
tur att jag fick träffa honom ett par timmar förut.
imorgon ska jag iallafall sova hos honom, och vi är lediga torsdag + fredag!
wiho!

Cherry

Kommentarer:


Jess the Mess

2009-05-20 @ 00:06:29

Så jäkla skönt att vara ledig både torsdag och fredag, nom nom <3 :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: