Härliga liv.

2009-05-05 | 22:09:47 | 1 Kommentarer

Nu sitter jag här och filar naglarna medan Nikas är i köket och gör toast :)
han klarar sig själv i mitt kök hehe.
men mamma och jag får hjälpa lite med hur lång tid det tar och så ;)
Nu är dom klara verkar det som så då är det väl dags för mig att dra mig härifrån
och kolla på när nuni äter hihi.
och sen mys.
imorgon ska jag till tandläkaren vid 7:50. hur nice känns det då när man börjar 12?! xD
egentligen börjar vi 1, men ska träffa Vicky och fixa lite inför projektredovisningen.
men jag ska utnyttja tiden innan vi träffas till att plugga till de två prov jag har på torsdag.

Idag hag jag och Niklas varit tillsammans i 240 dagar räknade han ut igår :)
och på torsdag hela 8 månader.
livet är verkligen underbart!

Nu ska jag gå in i mitt rum och pussa på min man,
ciao!

Kommentarer:


Rasmus

2009-05-05 @ 23:46:00

haha nördigt att räkna exakt 240 dagar XD

btw jag älskar varm choklad <3 speciellt med grädde :O

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: