Fotografering och valsträning

2009-05-13 | 09:53:08 | 0 Kommentarer

Har i princip gjort klart debattartikeln nu, men måste få lite hjälp för jag vet inte riktigt hur jag ska göra :P
lite småfix bara, sen klar.
Nu sitter jag här iordninggjord och ska snart möta tjejerna och gå till fotograferingen till GB-katalogen :)
plockade fram min i princip enda vita tröja, eftersom man ska ha vitt på sig. hehe.
sen efter fotograferingen är det valsträning! hade inte tänkt gå på det, eftersom jag ändå inte har någon kavaljer eftersom niklas är för liten (hihi). men dom andra tjejerna ska gå så då hänger jag på :) kanske blir kul!
och första dansen brukar väl alla dansa, så även jag I guess.

Nu har jag lite tid att slå ihjäl,
ska nog göra lite historia och sen borsta gaddarna.
ciao!

ps. Sverige gick till final i ESC :D nöööööörd :D och jag vågar erkänna det :D
DET är true! not :D

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: