:)

2009-05-20 | 18:17:59 | 0 Kommentarer

Oh vad skönt det känns att man är ledig imorgon och på fredag!
känns som att jag kan andas ut lite nu när det gäller skolan, men bara lite.
har fortfarande ett par saker kvar att göra, men inte idag.
gjorde filosofiprov och svenskatal idag, och båda gick bra. känns skönt!

Snart ska jag ringa pappa och fråga om han kan skjutsa mig till Niklas,
eller om jag åker spårvagn. ska ända köpa cigg bla.
ska bli mysigt att sova med baby inatt :)
det är det sorgligaste avsnittet på Grey's Anatomyrepriserna nu!
När Meredith druknar, åh vad jag tjöt första gången jag såg det.
nu missade jag gårdagens avsnitt, då hon ramlade i vattnet,
men det sorgliga är idag. fast vill inte se den sista kvarten egentligen
för då kommer jag sabba sminket hahaha.
men ser nog lite halvt ändå ;P

på lördag ska hela tjej-gänget till Hugo. kanske blir leo och dom också, dunno :)
ska bli kul, längtar mest till förfesten, dom är alltid roligast!
men sen är ju Markus DJ på Hugo och det väger ju upp lite :)

Nu ska jag fixa mig lite till och se klart Grey's och försöka hålla
ögonen torra!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: