Effektiva ligan

2009-05-30 | 01:03:07 | 0 Kommentarer

Gud vad jag har varit effektiv nu altlså!
Gjort klart TRE av dom sakerna som jag hade kvar att göra i skolan,
bara en grej kvar! och det är den snällaste läraren så det kan jag göra imorgon eller på söndag aka min födelsedag ;)

idag var jag på stan och maxi med min bror, köpte ett par svarta trasiga jeans, leopardlinne och två hårnät :D
och betalade även löshåret så får det förhoppningsvis i början av nästa vecka!
längtar!

Kvällen spenderades hos Sara, som man märker av i föregående inlägg haha.
Gud vad roligt vi hade.
fick skjuts hem av pappa, skönt.

Nu är min älskling, åh vad jag saknar.
men har fått fina sms som tur är :)
längar tills han kommer hem på söndag!

nu måste jag sova snart, jag och Martin blir upphämtade av pappa kl SJU imorgon xD
ska vara barnvakt åt lillfisen :) för Jessica jobbar och pappa jobbar natt och måste sova :)
sen när han har vaknat ska vi ner på stan och köpa tallrikarna och det åt mig och även
hämta mitt studentplakat!!! :D:D

snart blir det sängen, natti!

Nikals sms:ade och sa att jag fyller år om 23 timmar, wiho!!! :D


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: