De ä så svårt att va en Don Juan, om man låter som ett barnprogram.

2009-05-23 | 18:50:35 | 2 Kommentarer




åh jag peppar järnet med Markus i lurarna.
ska nog ta och ringa pappa snart, för nu är inte spårvagn ett alternativ!
håret blir ju förstört i regnet, hallå va.
ska inte vara hos Stalla förrens halv 10
så är jävligt tidig men är så pepp att jag måste umgås med någon
så Sara får stå ut med mig!
kanske kan övertala henne att ha kvar mig som vän
och ta bort auktionen!

jag har glömt svara på Wasmus kommentar så gör det nu;
klart du kommer hitta någon som gör allt det där för dig,
det vet jag! :) jag vet tusen människor som behöver en Rasmus i deras liv.

åh jag älskar KOLMÅRDSTROLL!

Kommentarer:


Jess the Mess

2009-05-25 @ 21:35:00

Fin dialekt dendär östgötskan, nu är du stolt va? :P
Anonym

2009-05-25 @ 21:41:07

Hej, nu har jag en sommrig design till utlottning helt gratis, varför inte kolla in vetja ;)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: