Dan före dopparedan!

2009-05-30 | 16:44:04 | 0 Kommentarer

Gud vilken varm dag! riktigt härligt!

Har hunnit med mycket idag eftersom jag åkte till pappa och var barnvakt vid 7.
vi pusslade, ritade, tittade på My Little Pony, läste bok, gick och köpte glass och satt ute i solen.
bland annat. när pappa hade sovit klart åkte vi in till stan och köpte en av mina studentpresenter,
porslinet. vi hämtade även mitt studentplakat som nu är klart. blir bara mer och mer pepp!
sen skjutsade pappa hem mig och lillebror. Men vi gick tillbaka till stan när vi hade bytt om till lite svalare kläder.
blev shopping idag också! Två par skor och ett läppstift. Det ena paret fick jag av Martin i present och det andra köpte jag själv :) köpte ju jeans och linne igår, så nu har jag en helt ny outfit att ha på mig tonight.

Halv 7 ska jag träffa tjejerna i Vasaparken och bli firad med picknick :) precis som förra året.
åh så härligt med det fina vädret!
minns min förra födelsedagspicknick, som även den hölls dagen innan min födelsedag.
då hade girlsen ordnat lekar. och så fick jag ett oväntat besök av Niklas :')
som grillade mums mums :D
på natten fram till halv 4 pratade vi i telefon en och en halvtimme, och jag minns att jag älskade (älskar) hans röst.
har sparat fina sms av honom på min mobil, här är ett av dom från exakt ett år sedan.

"Jag kan inte sova. Kan bara inte sluta tänka på dig. Du har så fina läppar, jag vill kyssa dom.."

är så otroligt glad att jag denna födelsedagspicknick kan kalla honom min.

Kl 00:00 inatt blir jag 19 år, världens mest onödiga ålder.
då blir det party på Hugo och ingen lär nog undgå att det är min födelsedag.
åh nu blev jag pirrig, jag fyller år om ca 7 timmar!
Jag kommer nog aldrig sluta älska att fylla år!

nu ska jag snart fixa mig det sista, sen vidare till min födelsedagspicknick!


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: