Birthday girl!

2009-05-31 | 15:30:03 | 0 Kommentarer

Martin och jag gick och köpte glass, mhm Twister <3
sen satte vi oss i skuggan på gården och chillade ett tag.



mina nya skort, det ena paret :) just love them!


en halvful bld sådär ja.
jag får ursäkta mig med att det är min fulaste sida.
Martin och jag gick och köpte glass, mhm Twister <3
sen satte vi oss i skuggan på gården och chillade ett tag.

snart kommer släkten hit på kalas.
mami har gjort godaste tårtan, idag ska det fettas! :D
är redan asmätt haha.

Fick sms av baby för ett tag sen när han skrev att han har köpt present till mig
i Malmö, yey :D excited!
men mest över att träffa honom såklart.
min fina fina man.
om en vecka firar vi 9 månader.
helt sjukt underbara månader.

hoppas på att mitt löshår kommer imorgon eller på tisdag,
så jag kan ha det så fort som möjligt.
mösspåtagning på onsdag!!
kan inte fatta att jag snart tar studenten alltså.
studentveckan here I come!

Cherry


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: