-

2009-05-27 | 10:13:19 | 1 Kommentarer

Jag är så otroligt trött på skolan så det finns inte.
ska bli såå skönt att slippa den.
jag ska ju inte läsa vidare efter sommaren,
och har ingen aning när eller om jag kommer göra det.
kanske om två år, kanske om fem, kanske aldrig.
jag får se helt enkelt, göra det som känns bäst för Mig.
det är det som är det viktigaste.
jag totalvägrar brytas ner av skolan. som egentligen bara är en sktisak
om man jämför med alla andra viktiga saker i livet.
kunskap finns överallt.
jag kanske inte vill stanna på city gross hela livet,
skulle ju kanske vilja bli lärare,
men kanske när jag är 25.

nu ska jag bara fokusera på att leva.

och fan vad bra det känns.


Kommentarer:


Rasmus

2009-05-27 @ 15:56:44

härligt, inte bara jag som är skoltrött då :) jag tror det är bra att du tänker vänta med att läsa vidare också för den delen :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: