Walk like a zombie

2009-03-27 | 18:12:34 | 3 Kommentarer



Det snöar fortfarande! :( tur att pappa jobbar och kan skjutsa mig till Niklas,
aldrig att jag vill åka spårvagn!
Alltså fy fan, det är snart april, men man kan tro att det är mitt i vintern!
ge mig vår och sommar!
fick Dove brun utan sol av mamma idag, yey. Har inte solat på sjukt länge
och känner mig blek :P mhm den luktar skitgott! och man blir len som en babystjärt!
Baby och jag ska laga mat ihop, favorit i repris: kycklingspett med ris och tzatsiki, mums!
Gör vi nästan varje helg haha :D och sen är det Let's Dance final!
Nu ska jag fixa mig lite innan jag ringer pappa.

Ciao
Cherry

Kommentarer:


wasmus

2009-03-28 @ 12:19:54

D: man kan inte kolla på let's dance ju xD fyyyy

men gay äru :D
JoJo

2009-03-28 @ 15:09:27

sv; aww, så sött av dig hjärtat! :)
Jess the Mess

2009-03-28 @ 17:24:21

Hur fort tar du slut på en såndär Dove egentligen? :P Du köper ju ny konstant :P

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: