Lista!

2009-03-24 | 19:57:15 | 0 Kommentarer

Snodde denna lista av Jess i brist på annat vettigt att göra :D


Lovar du att vara ärlig? sure :)
Du heter: Amanda
Smeknamn: Amanda av dom flesta, Cherry av en del och Mandy av girlsen. sen har jag några tusen andra av tex Niklas och Sara :P
Låt som när du är ledsen sörjer till? oj, det finns många! någon av Coldplays låtar sitter aldrig fel.
Beroende av: oj, mycket.. niklas, vänner, cola.. :P
Vem behöver du mest just nu? ett varmt bad
Vad tror folk om dig?   att jag är sjuk i huvudet haha
Stämmer det? japp! :D
Vad får du oftast komplimanger för? brukar få komplimanger för mina ögon och mina läppar. ilband även mina kindben :P och för min rumpa av niklas ;D
Vad säger du för att imponera på någon? Något som bara jag vet, så alla tror att jag är smart :D eller något riktigt kul så de blir imponerade av min humor :D
Hur imponerar man på dig? Genom att visa att man kan vara lycklig för andras skull, helt klart.
Brukar du skratta för dig själv? haha hela tiden! nu började jag göra det haha xD
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "ok, vad bra baby! älskar dig med :)"
Vilken är din favoritmålning: min tavla niklas har gjort, såklart! :D
Var bor du? Norrköping, döh
Trivs du där: ja absolut! inget fel på den här stan, blir irriterade på folk som klagar på den, det blir vad man gör det till! :)
Sprit, cider, vin eller öl: öl! och sprit
Brukar du bli för full: jag är Känd för det! men har lugnat ner mig lite på sistone! :D
Vad har du för mobil operatör: 3 :)
Är du allergisk i mot något: nej. precis som Jess skrev, så letade jag efter saker jag kunde vara allergisk mot, tyckte det var coolt haha. men hittade inget!
Har du haft sex idag: inte än ;)
Nästa mål i ditt liv: ha världens roligaste studentvecka!
Hur svarar du i mobilen: Aa, hallå?
Vem ringde du senast? *kollar* pappa igårkväll
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: var pappa igår, så minns inte. antagligen att han skulle komma och hämta mig :P
Antal timmar sömn inatt:  hm, vi gick och la oss halv 12 och gick upp.. kvart i 7. you do the math.
Sov du ensam: nej! :) har inte sovit utan niklas på flera veckor hoho <3
Tycker du om din pappa: nu, ja.
Brukar du komma i tid: oftast :P
När mår du bra: när dom jag älskar mår bra! :) och när jag får sånnahär söta sms av min pojkvän "när du klev av förut och jag såg dig gå fick jag värsta sakna känslan :( älskar dig så mycket baby!" om när jag gick av spårvagnen, åh han är så söt :'D
När blev du fotad senast: hum hum, minns ej.
Hur känner du dig nu: lite trött och i behov av att varmt bad.
Vanligaste färg på dina kläder: jadu, mest svart och rött kanske.
Vad tycker du om fötter: främmande människors fötter är äckliga, speciellt kalla. men niklas varma fötter är mysig att tåflörta med :D
Är du smart: folk skulle nog säga nej, men jag säger ja! :D
Var du aktiv i skolan: tyvärr är jag inte det ><

Vad saknar du: Niklas, jättemycket. längtar tills jag ligger i hans säng med honom bredvid mig.
Hade du en bra kväll igår: ja :)
Favorit dryck på morgonen: oboy. ABSOLUT INTE MJÖLK PÅ MORGONEN!
Rakar du benen: yes
När brukar du oftast gå och lägga dig: 11-12 på vardagar oftast. annars olika
Är du blyg? nja kan jag väl inte påstå
Sysslar du med någon idrott? räknas sex? ;D
Vill du hellre ha mail än brev: ja brev är ju mysigt :) fast tar ju längre tid så mail är oftast bäst :P
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nja inte kärlek, men tror det kan kännas rätt första ögonkastet. så kändes det iallafall första gången niklas tog kontakt med mig :)
Har du spytt offentligt: vi kan ju säga såhär, i somras spydde jag inne på en krog..
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: ta på min snopp :$
Är du nöjd med ditt liv: ja :) lite orolig för framtiden efter studenten med jobb och så, men hoppas ju på city gross även efter sommaren. tar dagen som den kommer.
Är du bortskämd: inte när det gäller pengar, men får oftast som jag vill haha så ja
Vad gör du i morgon: skolan och hämtar pass och pussar på niklas
Vad är det värsta du vet? människor som inte kan glädjas åt andras lycka.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? brukar typ slösa upp alla mina pengar på en gång, så.. haa
Vad behöver du just nu? bada!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? just nu tycker jag väldigt mycket om Hannah Graaf! :)
Vad längtar du till? min klänning, tyskland med älskling, balen, studenten, sommaren
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja absolut. nu när jag genomskådat några
Vad använder du för shampoo? vi har massa olika :P så det varierar.
Vad är det finaste du fått? kärlek
En speciell dag du minns: 7 september 2008 <3
Hur gammal är du: 19 31 maj :D
Tycker du om någon just nu: ja, många. speciellt sara och niklas
Om fem månader: Har jag tagit studenten, njuter av sommaren och tjänar pengar på city gross och hoppas på förlängt
Du samlar på: hm, inget speciellt direkt. tycker iallafall om allt med marilyn monroe. har filmer, böcker, tavlor, vykort. så är väl det då.
Gröna eller röda äppeln: röda! pink lady <3
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen
Gillar du golf: nej, skittråkigt att titta på
Vilken tid gick du upp idag: 06.10
Har du sovit i din egna säng inatt: nej
Har du strumpor på dig nu: nje, strumpbyxor
Vad ska du göra ikväll: soba hos baby
Är det okej att gråta:  ja
När grät du senast: idag
Laddar du ner musik och film från Internet: om det inte finns på spotify :D filmerna sköter baby :D
Vad skulle du göra om du vann en miljon: shoppa en jävla massa! resa med niklas och köpa lägenhet!
Bär du glasögon eller linser: har galsögon, men använder dom aldrig längre.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: absolut inte
När går du upp ur sängen en helgmorgon: mellan 10 och 12 oftast
Har du piercing: nej, men funderar på det.
Vill du gifta dig: ja
Vill du ha barn: absolut!
Solar du ofta: mjo, nu var det dock ett tag sen
Är du bra på att laga mat: om jag lägger manken till så!
Gillar du att dansa: jodå
Är du flygrädd: har aldrig flugit så.. känns lite pirrigt eftersom jag snart ska flyga till tyskland!
Hur vig är du: jag är faktiskt väldigt vig
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten eller cola
Vilken är din favoritglass: hallonsorbet
Tror du på ett liv efter döden: jag vet faktiskt inte
Tycker du om sushi: aldrig ätit så vet inte
Vad äter du helst när du ser på film: godis och chips
Bor dina föräldrar tillsammans: nej tack och lov
Har du tandläkarskräck: nej absolut inte, mamma är ju tandsköterska :D
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska, definitivt.
Vilken ögonfärg har du: Blå och lite grå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja
Biter du på naglarna: nej usch men jag river av..
Röker du: sometimes
Senaste låt du hörde: I'm there too med Michelle Featherstone
Vad gör du på helgerna: träffar niklas och vänner, festar osv :)

puh det var jobbigt, nu måste jag bada!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: