it's part of the past now.

2009-03-03 | 15:48:16 | 1 Kommentarer

Precis haft feministiskt självförsvar, puh vad ansträngande det är!
känns som fan i benen nu! dom är som spaghetti nu haha.
sitter och dricka massa vatten nu, mhm gott.

var på ungdomsmottagningen idag också.
hon jag skulle till var sjuk, så dom hade typ glömt bort mig :P
men fick komma till en som var bättre än den jag brukar ha.
undersökning och nytt recept ehe.

nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen smörja in mig med brun-utan-sol.

jag måste verkligen sluta skolka nu alltså ><
inte bra!
och måste fixa mina ig:n..
bajs på skolan!

Kommentarer:


2009-03-03 @ 17:37:37

jag säger ju det, det är en as rolig kurs:D ni får öva på mig, vill ju fräscha upp mina kunskaper:D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: