Jag andas kärlek

2009-03-25 | 23:04:14 | 3 Kommentarer

Nu sitter jag hos baby och han duschar :)
har sett på Grey's Anatomy och Fråga Olle. bra skit det där.
Längtar tills jag får krypa ner i sängen med den jag älskar,
finns inget bättre! ligga och hålla om varandra och berätta hur mycket man älskar den andre.
åh. kärlek är underbart. jag är nog mer kär än någonsin.
precis allt är verkligen underbart.
det är nog när man ser bittra människors desperata försök till förstörelse
som man inser hur bra man har det och hur dåligt man kunde ha det!
jag inser verkligen nu att det bara var misstag som hindrade mig från fullständig lycka,
och det var bara så onödigt att vara ledsen i onödan. det känns skönt att äntligen kunna lämna
all gammal skit bakom mig. nu är det bara att blicka framåt, och framtiden ser verkligen ljus ut.
Niklas och jag har det bättre än någonsin, och det är nästan roligt hur jag kunde ta åt mig av en
desperat människa som fick mig att känna mig skyldig för att jag var lycklig..
låg och grät och tänkte att jag kanske inte var värd lycka, så både niklas och sara fick trösta mig.
känns dumt nu, nu när jag bara skrattar åt denna människa och hennes vän.

och jag är inte den enda som skrattar! :) har blivit den hetaste meningen just nu: sluta va så jävla lycklig!
xD nu låter det bara patetiskt i mina öron att bli ledsen över det, därför är det så skönt att kunna skratta åt det!
och med människor som tycker likadant!

Nu ska jag pussa på min man och verkligen andas in hans kärlek,
som är så stark och att jag får gåshud och fjärilar i magen.
jag har nog aldrig känt mig så älskad,
av både min pojkvän och av min bästaste bästa vän.
ni är guld värda.
och det är ni andra fina människor också.
jag blir alldeles varm när jag tänker på alla människor som bryr sig om mig,
och som jag bryr mig om. vänner jag träffar dagligen,
och vänner som jag kanske bara träffat en gång eller aldrig ens träffat.

nu känner jag mig lite nördig och överkänslig,
men det får man vara ibland!

Godnatt och sov gott!
Cherry

Kommentarer:


Jess the Mess

2009-03-26 @ 09:31:00

<3

2009-03-26 @ 17:58:52

va är de för pucko som klagar när andra är lyckliga?

hur skruvad får man va på en skala haha. Jag tycker iaf att de är roligt att läsa att du är kär & glad. dde är väl de livet går ut på :D fortsätt så och

skit i alla som tycker de motsatta! en trogen läsare. (rauker från bdb) :P
Kittie

2009-03-26 @ 18:19:42

du är bäst och du förtjänar varenda glimt av lycka! <3

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: