I turn to you

2009-03-31 | 21:42:02 | 1 Kommentarer

Mohahaha in your face! :D
ibland stämmer faktiskt "skadeglädjen är den enda sanna glädjen" ;D
i vissa fall.
vad var det jag sa?

klippte mig idag, skönt att bli av med det slitna. Är typ för första gången nöjd :P
hann med att gå en runda på stan och slösa lite också:
  • en ljusblå kofta
  • 2 linnen
  • en mascara
  • 2 ögonskuggor
  • två blomhårspännen
  • en ögonskuggeborste
snart måste jag skriva packningslista så jag vet vad som ska packas osv.
wii snart åker vi, och om en vecka är det 7 hela månader med baby,
nice att fira det i Tyskland!
Vi skulle egentligen sova själva inatt, men ja, det brukar ju aldrig sluta så :P
så även fast han inte ens kommit hem från Finspång än,
kommer han vara hos mig ca halv 11 :D
gud vad allt är så jävla bra mellan oss, blir bara lyckligare och lyckligare!

oops, nu kom jag på, måste duscha,
ciao!

Kommentarer:


wasmus

2009-04-01 @ 18:32:24

åh Tyskland är nice :'> vi i klassen funderar på att samåka ner å lasa en lätt lastbil full xD haha

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: