Låt mig småle :D

2009-03-06 | 08:28:49 | 1 Kommentarer

fick nyss en kommentar, av "anonym", såklart:

"jag tror att han har varit det.
bara att han inte vill göra dig ledsen så klart.
det fattar nog vem som helst, vad gör man inte för kärleken?
"

angånde mitt senaste inlägg.
och jag kan bara säga att det viktigaste är vad jag och niklas känner,
inte vad någon annan "tror".
det är inte så att jag skulle bryta ihop om han hade älskat någon innan mig?

men jag har aldrig heller varit kär på riktigt förens nu,
jag har aldrig heller älskat någon annan,
inget jag säger bara för att inte göra niklas ledsen?

det var niklas ord och jag har hört dom flera gånger,
så jag tror på honom stenhårt.
han har sagt det självmant, inget jag tvingat fram.

ville bara äga "anonym" lite :) (läs. mycket)
är så sorgligt när andra människor gör allt för att försöka
förstöra andras lycka,
men som sagt, försöka,
det gick inte denna gång,
eftersom jag aldrig har varit så säker på något i hela mitt liv! :)
liksom hur fan kan någon annan veta hur vi känner?
det finns två alternativ om vad det kan vara för slags människa
1. någon som känner oss och är jävligt svartsjuk och vill få mig att tvivla. pfft good luck! :'D
2. någon som inte känner oss, och inte vet allt vi varit med om och hur mycket vi älskar varandra och som är en mycket bitter människa som inte klarar av att se andra människor lyckliga. (ja det där med bitter passar ju in på ettan med!)

vad tror ni?

hoppas att bitterfittan läser detta och svarar,
vore askul :D
hm, lite skumt om man kollar bilddagboken hur dags vissa loggat in då,
och sen när kommentaren skickades.. finns några skrämmande likheter.
aja :)
ps. att vara anonym är so last year :)
nu ska jag ringa sara så hon får ett gott skratt :D
berättade nyss för niklas, och jag håller med honom,
anonym har inte stor koll haha.
ja baby, klart jag tror dig! :)

skolkade första lektionen,
gjorde inte svenskan.
så sara och jag tog sovmorgon.
baby sov här, vi sover typ aldrig utan varandra wii.
hans matte var inställd, så han kommer snart tillbaka.
mer mys <3

ha det bäst alla människor som förtjänar det!

Kommentarer:


Kittie

2009-03-06 @ 16:17:00

Haha, att människor ens orkar bry sig!

Den som skrivit det är ju helt klart avundsjuk på eran kärlek! Det är ju bara sorgligt om personen FÖRSÖKER få dig att må dåligt! Men försöka kan de ju alltid göra, haha!

Haha, kan man göra annat än att skratta!

Puss, jag älskar dig tjejen och är glad för din och Niklas skull! Kunde inte bli någon bättre matchning! <3


Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: