thing's couldn't be better!

2009-03-23 | 19:44:52 | 4 Kommentarer

Sitter hos babe nu och väntar på att han ska äta klart så jag får brotta ner honom i sängen hihi.
och duscha ska vi göra ja. åkte direkt från Sara, så pappa skjutsa bara hem mig
för att packa lite grejer och sen vidare hit :) fick jättemumsiug mat hos henne, wii.
det är så jävla kul att vi är så lika och skrattar åt typ allt och mjölkar alltid ut det sista ur skämten xD
overkill! som en dag i matsalen, då det var en tjej som hade en sån där lilla my tofs som vi kallar det, en bulle
högt upp på skallen. då satt alla vi tjejer och skämtade om den ett tag, men sen började dom andra prata om något annat som normala människor gör, men Sara och jag fortsatte ASLÄNGE,
och tillslut efter typ 5 minuter säger Tora: men pratar ni fortfarande om det där?? hahahaha
we're to die for!

jag och vicky hoppas på att få ta bort iv-valet och istället göra några arbeten
eller nått så vi kan få ett betyg i geografi B istället,
som dom andra läste i Bangladesh. det vore ju inte mer än rätt! så vi har bokat tid med bitr. rektorn imorgon,
hoppas hoppas! har ju hellre ett betyg i geografi B än feministiskt självförsvar liksom..
plus att vi då får sovmorgon på måndagar och slutar tidigt på tisdagar. det vore ju nice!

igår fick jag nya skor och en vårjacka, yey. ett par vanliga svarta och vita vårskor som alla har typ,
och sen hitta jag värsta kapet, en marinblå kavaj/jacka med guldknappar, typ lite sailor. ashet!
satte in pengarna till klänningen idag också, så hoppas få den snart :)
ooh, när jag börjar jobba och får lön ska jag köpa massa nya kläder,
för jag slösar så mycket nu att jag knappt får pengar över till kläder haha :P
men då jävlar! massa fina 50-talsklänningar från tradera ska det fan i mig bli då, yey! :)
ska nog glo runt lite på Tradera nu och sukta efter allt fint som finns,
medan jag väntar på sötnosen.
han är så bäst att jag inte vet att jag ska ta vägen,
thing's couldn't be better! :)

Cherry

Kommentarer:


Kittie

2009-03-23 @ 21:02:06

hahahahhahaa, jag älskar oss <3

2009-03-23 @ 21:03:35

hahahaha, jag älskar oss <3
Kittie

2009-03-23 @ 21:07:19

Hahahahahahha, jag älskar oss<3

(Nu är det tredje gången jag skickar den här kommenatren! fail!!!)
Kittie

2009-03-23 @ 21:09:19

Det dampar så det är darför det är så många kommenatarer! haha xD

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: