Snöoväder = fail

2009-03-27 | 14:01:03 | 0 Kommentarer

Yo everybody!
Snöhelvetet har brutit lös!
Det var ju vår igår :(
dom sopade bort gruset på gården, vi gick i solglasögon i tunna jackor.
och nu är det bye bye sun och hello snow storm.
Men en sak som är positivt är ju att det blir extra mysigt ikväll med älskling.
Vi har inte sovit utan varandra på jag vet inte hur länge!
Flera veckor, och då var det nog sist jag var ute, och då var vi bara utan varandra en natt :P
Vi har varit tillsammans i snart 7 månader och träffas fortfarande jätteofta.
Det längsta vi varit ifrån varandra under hela tiden vi varit tillsammans är nog två nätter haha.
Jag säger ibland att jag egentligen borde vara hemma och plugga, men sen kollar han på mig med sina
hundvalpsögon som jag aldrig kan stå emot! :D och det finns ju inget bättre än att sova tillsammans :)
Åh nu blev jag saknig! Jag har världens bästa pojkvän, och det stämmer verkligen som folk säger:
det kunde inte bli en bättre match! :)

Nu kom Sara tillbaka, ska mysa lite med henne hihi
ingen natur idag inte, vill inte gå ut igen!

Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: