Pour some sugar on me

2009-03-11 | 18:08:15 | 0 Kommentarer

Sitter och lyssnar på L.A Guns och kollar runt lite när jag egentligen borde återgå till pluggandet..
har filosofiprov imorgon. suger lite sådär.
det är så jävla flummigt! måste läsa flera gånger för att få in nått.
baaajs.

har iallafall varit väldigt glad idag över att fått sommarjobb :D
och hoppas jag får jobba där efter sommaren med!
så jag kan flytta hemifrån. åh jag vill so bad!

när jag fått massa cash ska jag:
  • flytta hemifrån (om jag får förlängt efter sommaren, måste ju kunna betala hyran :P)
  • TATUERA MIG! - vet precis vad jag ska göra och den kommer täcka överarmen
  • pierca mig - får se hur jag känner då
  • köpa ny säng! -en som är större!
  • saker till hemmet - ska även önska mig "flytta-hem-ifrån-saker" när jag fyller år
  • bärbar dator - har ju ingen egen, så :P
sen ska jag ju köpa massa saker med, kläder osv sov. oh can't wait! lär ju blir en hel del pengar liksom. eftersom jag kommer jobba mycket kvällar och helger också = MER pengar :D

gud vad pepp jag är nu! :D
nae nu måste jag nog återgå till pluggandet.. rätt mysigt att ligga i sängen och lyssna på Garbage, minus pluggandet haha.
fan jag har missat att grey's började för en halvtimme sen! kan ju se slutet iaf, medans jag pluggar hihi.

efter att baby har repat kommer han till mig, som vanligt hehe <3
världens bästa och världens finaste niklas.

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: