MELODIFESTIVALEN, oh yeah

2009-03-14 | 19:14:42 | 0 Kommentarer

Snart melodifestivalen! :D hahah man måste ju bara älska det!
det är ju tradition liksom :'D
undrar om niklas hinner hem till det, annars får jag se det själv!
eller med mami yo. men blir nog själv hehe.
vill ha godis och cola till!
kanske går ner och köper det innan.
woho älska schlagernördheeeet :D
hoho nu kommer nog Rasmus spy lite på mig haha :D
men wtf, man har ju sett det enda sen man var liten,
skulle kännas skitkonstigt att inte se det! :O

jag är glad :D
och så in i helvete kär!
och sitter och hjälper min lillasyster med hennes kärleksproblem,
vet hur det var att vara 13,
men det är inte förrän nu jag verkligen vet hur det känns att vara kär På riktigt.
det finns inget som någonsin kan slå det här.
men angående Julias kärleksproblem,
jag och Niklas får väl fixa en filmkväll med oss 4 :D
släktkalas haha ;D

nu längtar jag sjukt mycket efter min man.
jag kan verkligen inte beskriva hur lycklig han gör mig.
jag trodde verkligen inte att jag förtjänade någon som Niklas.

ta hand om er
Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: