Jag badar i lycka! (och öl)

2009-03-17 | 19:09:52 | 1 Kommentarer

"haha nae det var inget :P
det var så mycket " jag är så lycklig " i varje inlägg haha,
känns lite tråkigt o läsa, vi vet ju redan det liksom :P höhö"

detta är anledningen till att jag tillslut blev tvungen att låsa bloggen.
det var det här som utlöste det hela. en sorglig person som är så olycklig själv,
att hon måste trycka ner andra för att må bättre.
det är något av det värsta jag vet.
jag tänker inte sjunka till hennes nivå (det är alldeles för lång väg dit)
så jag skriver inte om hur omogen hon är för då skulle ni bli mörkrädda allihopa.
fråga dock om ni vill, så svarar jag mer än gärna! :D
men i bloggen, njaa.

vet inte hur länge bloggen kommer vara låst.
får se när det värsta har lagt sig.
det verkar ju vara så svårt att läsa min underbara blogg,
så man måste låsa för att hålla odjuren borta!

iallafall känns allt SÅ mycket bättre utan dom två människorna i mitt liv.
redan dagen efter, känns det som en lättnad.
jag kan andas ut nu, och få vara lycklig ifred,
utan att jag ska ta skit för det.
jag har varit med tillräcklig mycket i mitt liv för att veta att jag,
precis som alla andra, förtjänar att vara lycklig!

så ni som har något emot att läsa om hur underbart lycklig jag är,
stay away.
ni andra söta saker där ute: ni är värdefulla! :)
det är NI som bidrar till min lycka, och det är ju ni som fått lösenrdet! :)

nu ska jag dricka öl och laga mat med min man,
och ha det underbart!

Kommentarer:


Sannus

2009-03-17 @ 20:52:28

sv: haha, det kunde man väl gissat kanske. men det är nästan synd om dem med, det måste vara det sorgligaste som finns att inte kunna unna någon annan lycka. Jag blir bara glad av att läsa om folk som är glada, annars blir jag ju ledsen för deras skull ^^



oh, det låter nice! jag tror du skulle vara snygg i en hel sleeve med faktiskt och vanligtvis gillar jag inte det på tjejer :D det vore nice.



förresten, hehe, låter väl lite nördigt men, på halv 8 hos mig igår (såg du det?) var de hemma hos en skitsnygg tjej med världens 50-talsplace och stil, sjukt snygg! Tyckte hon påminde lite om dig på något vis, det var nog pinupgrejen, du får kika! kul :D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: