I feel great!

2009-03-19 | 13:26:00 | 1 Kommentarer

Studiedag idag med, skönt!
och solen lyser så där härligt också.
funderar på att sätta mig på niklas balkong och plugga,
eftersom jag har prov imorgon. naturkunskap.
men det är faktiskt rätt intressant, blodomloppet och sådär.
niklas sitter bredvid mig och målar jättefint åt mig,
så söt är han. och duktig!
ska rama in sen och sätta upp på en hedersplats på min vägg :D
laddar upp resultatet sen när han är klar :)

ikväll sover vi hemma hos mig,
så åker väl härifrån ikväl nångång.
vi borde egentligen gå i det här fina vädret!
men det blir ju kallare på kvällen.
och vi gick faktiskt igår, till willys och tillbaka.

skönt med fredag imorgon,
och sen helg.
ska till  finspång på lördag, trevligt trevligt.

take care!
Cherry

Kommentarer:


Sannus

2009-03-19 @ 13:58:51

mjo, det blir ju lätt så :D jag vill också göra något mer, men jag vill att allt ska passa ihop så jag väntar nog lite. bah. Fast jag blir fortfarande lika glad varje gång jag ser min tatuering :D



hmm, jag vet inte om det går i repris faktiskt, men det fanns en länk här, hon var tydligen från örebro :O



attahosmig?episodeId=1.874138" rel="nofollow">http://www.tv4.se/1.812873/halvattahosmig?episodeId=1.874138

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: