Helgens fail!

2009-03-30 | 19:02:31 | 1 Kommentarer

Jag glömde ju skriva i förra inlägget om kvällens fail! xD
När Niklas kom tillbaka, ville han också leka lite med smällarna..
så han tyckte det skulle vara roligt att tända en och sen kasta ut på balkongen när vi stog och rökte där xD
men jag sa till honom att det fick han icke göra, så han skulle inte göra det. trodde jag.
efter ett tag hör man PANG!!! Innifrån Niklas rum xD han skulle alltså tända smällaren med hjälp av ett ljus i en ljuslykta,
för tändaren funkade inte, men han märkte väl att han inte skulle hinna kasta ut den så den smälldes på hans tv-bord xD
ljuslyktan gick i tusen bitar och det låg glas och stearin överallt xD fy fan vad vi skrattade, hahahahahaha!

Snart kommer iallafall klanten hit :D och då ska vi gå på promenad och köpa glaaasssss <3 mums!
och imorgon ska jag klippa mig för första gången på hundra år :P
brukar klippa mig själv när det behövs för att jag alltid blir missnöjd om nån annan gör det :P
men nu har jag så pass långt att det inte gör nått om dom klipper för mycket :P

Cherry

Kommentarer:


Niklas

2009-03-31 @ 09:39:27

Hahah jag har skills :D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: